Golzar

ساخت وبلاگ

ولتر نویسنده و دانشمند فرانسوی می گوید : دین محمد دینی است معقول ، جدی ، پاک و دوستدار بشریت ، معقول است زیرا که هرگز به جنون مبتلا نگشت و برای خدا همدست و همانند نساخت و اصول خود را برپایه اسراری متناقض و دور از عقل استوار نکرد ، جدی است زیرا قمار و شراب و وسایل لهو و لعب را حرام دانست و به جای آن پنج نوبت نماز را در روز تعیین نمود .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:46

زمانی که می خواستند جسد حافظ این شاعر نامی و مشهور جهان را به خاک بسپارند برخی از مرم کوچه وبازار به فتوای مفتی شهرشیراز به خیابان می ریزند و مانع دفن جسد این شاعر در مصلای شهر می شوند تنها به این دلیل که او فردی شرابخوار و بی دین بوده و نباید در این محل دفن شود .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:46

 همین دیروز داشتیم با تنی چند از دوستان درباره اثرات تحریم ها صحبت می کردیم یکی از دوستان گفت : چند سال پیش یکی از بستگانم با سرمایه ای که در اختیار داشت حدود دو هزار قطعه مرغ خرید و در مکان مناسبی از Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:46

در حال حاضر چیزی به ماه مبارک رمضان نمانده ما باید مهیای این ماه مبارک شویم امیدواریم این سی روز را که روزه می گیریم فقط گرسنگی و تشنگی نباشد و بتوانیم بهره ای از این ماه حتی اندک را ببریم در این ماه اغنیا اگراهل روزه گرفتن باشند افراد تهیدست را بیشتر درک می کنند و بخوبی می فهمند که اینگونه افراد ضعیف جامعه دوران سختی را پشت سر گذاشته و می گذارند .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:46

هراز چند گاهی گرانی بنزین و یا دو نرخی شدن آن به گوش می رسد و دولت بی تدبیر بجای برطرف کردن بارسنگین اقتصادی بردوش مردم درصدد است فشار بیشتری به مردم بیاورد و به نظرمی رسد نارضایتی و فشاراقتصادی برمردم هدفی است که ازسوی دولت دنبال می شود این در حالی است که حقوق کارمندان دولت براساس ریال محاسبه می گردد .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:46

روز جمعه آخرماه مبارک شعبان تصمیم گرفتیم که به شهرمیمند برویم و ازفضای دشت گل محمدی آنجا استفاده کنیم ساعت 9 صبح از درب منزل حرکت کردیم مسیر تا شهرستان کوار ترافیک روانی داشت زمانی که می خواستیم از کوار خارج شویم با ترافیک خیلی سنگینی مواجه شدیم .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:46

یکی از دوستانم گفت : معاون وزیر جهاد کشاورزی به تمام ادرات کشاورزی سراسر کشور بخشنامه ای ارسال کرده بود مبنی براینکه سازمانهای وابسته موظف هستند که کارشناسان مدیریت آب خود را به تهران اعزام کنند تا در Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:46

چندی پیش دادستان کل کشور اندونزی به ایران سفرکرد تا روند دادرسی در کشور ما را از نزدیک مشاهده نماید ایشان پس از ملاقات با مسئولین عالیرتبه کشور در تهران به شیراز سفرکرد تا هم مسئولین قضائی را ملاقات کتد و هم از آثار باستانی شیراز بازدید نماید ایشان در این دوروزی که درشیراز اقامت داشت مهمان استانداری بود .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:46